حسین عزیزمحسین عزیزم، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره

حسینم معجزه مقدس الهی وهدیه ناب پروردگار

مهر ماه 97 - شروع مهد کودک دلبندم

1397/7/10 12:15
نویسنده : مامان
159 بازدید
اشتراک گذاری

باز آمد بوی ماه مدرسه
بوی بازی های راه مدرسه

بوی ماهِ مهر، ماه مهربان
بوی خورشید پگاهِ مدرسه

از میان کوچه های خستگی
می گریزم در پناه مدرسه

باز می بینم ز شوق بچه ها
اشتیاقی در نگاهِ مدرسه

زنگ تفریح و هیاهوی نشاط
خنده های قاه قاه مدرسه

باز بوی باغ را خواهم شنید
از سرود صبحگاه مدرسه

روز اول لاله ای خواهم کشید
سرخ، بر تخته سیاه مدرسه

 

سلام فرزند عزیزم حسین ماه تمام من! ای روشنایی ضمیر دلم . ای تک ستاره روشن آسمان زندگی ام سلام .

هزاران بوسه بر دستهای لطیف کودکانه ات ، هزاران بوسه بر روی ماه و نازت ، هزاران بوسه بر وجود نازنینت.

پسر عزیز و نازنینم امسال وارد پیش دبستانی دور اول شدی ، بالاخره بعد از کلی تحقیق ، پرس وجو ، بازدید از چندین مهدکودک ، پسر قشنگم رو در پیش دبستانی قرآنی بسیار خوبی ثبت نام کردم ، عشق مادر ، نفس مادر اینقدر گرایش های مذهبی زیادی داری که واقعا عجیب است ، بازی هایت مذهبی ، نقاشی هایت مذهبی ، شعر خواندن هایت مذهبی

بازی  های نفسم :

نماز جماعت:تو امام جماعت میشی و دوستات نسرین ، آرزو ، رضا ، آلما و آرمان پشت سرت نماز میخونن

تو خادم حرم امام رضا میشی و من زائر آقا امام رضا

تو حاج آقا میشی، روضه میخونی و من میام تو مراسم روضه میشینم ، سینه میزنم و عزاداری میکنیم

نقاش های دلبندم : حرم امام رضا ، حرم امام حسین ،امام حسین ،  اسب امام حسین ، حضرت ابوالفضل ، اسبشون ، شمشیراشون ، حضرت زینب ، شترها ، خیمه ها

شعر ها ی عزیزدلم : دائم در حال روضه خونی و مداحی هستی ، صلوات ، الله اکبر

چند روز پیش صاحبخونه میگفت برادر شوهرم اومده خونه مون ، حسین شما داشته صلوات میفرستاده و روضه میخونده ، برادرشوهرم گفته مداح اومده خونه مستاجرتون ، باورش نمیشده که حسین آقای کوچک من داره از عشق آقاش روضه میخونه .

پسر عزیز و نازنینم من چیزی بهت یاد ندادم ، خودت از ذهن خودت میخونی

عزیز دل مادر خدارو هزار مرتبه شکر پیشرفت خیلی خوبی داری ، خاله مریم ، مربی تون خیلی خوب و مهربون و دلسوزه ، حسابی براتون وقت میذاره.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)