حسین عزیزمحسین عزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 6 روز سن داره

حسینم معجزه مقدس الهی وهدیه ناب پروردگار

بهترینم...

1395/7/15 10:52
نویسنده : مامان
167 بازدید
اشتراک گذاری

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

سلامی به زیبایی عشق....

به نرمی ابریشم مهربانی.....

به وسعت تبسم زندگی......

به امتداد آسمان مهرورزی....

و به بلندای افق نگاههای زیبای تو...

سلام بهترینم،پسرعزیز و قشنگم

     

تنها تو را ستودم

آنسان ستودمت

که بدانند مردمان

محبوب من

به سان خدایان ستودنی ست.

پسر عزیز و قشنگم محمدکاظم پسر دایی رضا اسبی خریده که یه روز جمعه که رفته بود برای سوارکاری، حسین آقای عزیز رو هم سوار کرد، اینم چندتا از عکسای قشنگتون

 

 

 

 

پسر زیبای من

غنچه ی خوشرنگ دلم

دست خود را حلقه کن بر گردنم

خنده زن بر چشمهای خسته ام

عشق تو آواز صبح زندگیست

مهر تو آغاز لطف و بندگیست

سر گذار بر شانه های مادرت

بوسه زن بر گونه های زرد من

خانه ام سبز از صدای شاد توست

مادرت مست از نوازشهای توست

روزها میگذرند و ماهها می آیند....

روزهای یک رقمی،روزهای دو رقمی،ماههای یک رقمی،و ماههای دو رقمی....

اعداد در بودن تو معنا می یابندو هر روز که می گذرد،شهد زندگیمان با تو شیرین تر می شود.

 ودر آخر...

تو را دوست دارم،آنقدر که خدایم را دوست دارم....

خدایا شیرینی این روزهای زیبا را از ما نگیر...

خدایا این روزهارا از یادمان مبر....

خدایا فرشته کوچکمان را به تو می سپارم....

خدایا محافظش باش.....

bye bye see you later

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)