حسین عزیزمحسین عزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 6 روز سن داره

حسینم معجزه مقدس الهی وهدیه ناب پروردگار

تولد 4 سالگی عزیزدلم

1397/2/27 11:25
نویسنده : مامان
284 بازدید
اشتراک گذاری

دوست دارم نگاهت کنم آنقدر نگاهت کنم که دیگر حسرت هیچ نگاهی را نخورم!!!

دوست دارم در آغوشت گیرم آنقدر در اغوش هم باشیم که دیگر حسرت هیچ هم آغوشی را نکشم!!!

دوست دارم بخندم، خوش باشم، دوست دارم تمام خوشی هایم برای تو باشد

برای عزیزدلم، برای مهربان پسرم

برای کسی که چهار سال از زندگی ام را دست خوش خوشی ها کرد

برای کسی که با قدوم کوچکش زندگی ام را جلا داد

با توام پسرم

با تو که با لبخندهایت دل اشفته ی مرا پریشانتر میکنی

باتو که از دوست داشتن هایت میگویی و مرا غرق لذت میکنی

و چقدر زیباست غرق شدن در تمام دوست داشتن های تو

به من بنگر ب منه مادر!!!

به منی که چهار ساله مادرانه هایم را به عشق تو بارور کردم

و از مهر وجودت استشمام کردم

چقدر مهربان هستی و دوست داشتنی

وقتی تو هستی که مادرانه هایم را پرورش میدهی حتی بدون هیچ دخل و تصرفی

تو حرف میزنی و من شکوفا میشوم

تو میخندی و من اوج میگیرم

تو بزرگ میشوی و من در مقابلت چه کوچک میشوم

من همه ی اینها را دوست میدارم

دوست داشتن یعنی تو

یعنی حضور پرمهر تو

یعنی برکت وجودت

یعنی لمس بودنت

من بودنت را دوست دارم

تک تک ثانیه ها را بو میکشم برای استشمام تمام روزهایی که چه زود تمام شد

برای به دنیا امدنت

برای اولین هایی که هنوز برایم تکرار نشده

تو اولینی بودی که بودنت هنوز روزهایم را دربردارد

چقدر می خواهمت گل وجودم

بودنت مبارک

بودنت برای این دل مادرانه ام مبارک...

 

اول اردیبهشت آغاز بودنت مبارک...

 

اینم چند تا از عکس های تولد عزیزدلم

پسندها (4)

نظرات (0)