حسین عزیزمحسین عزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 13 روز سن داره

حسینم معجزه مقدس الهی وهدیه ناب پروردگار

تبریک روز مادر

1395/1/16 11:08
نویسنده : مامان
393 بازدید
اشتراک گذاری

کارت پستال تبریک روز مادر

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

http://zibasaz.niniweblog.com/

 

مادر! درستایش دنیای پرمهرت ، ترانه ای از اخلاص خواهم سرود وگلدسته ای از مهر بر گردنت خواهم آویخت.

شکوه عشق را در زمزمه های مادرانه ات می یابم وانگیزه خلقت را از قلب پرمهرت می خوانم.

مادر، بوسه بر دستان خسته تو جانم را زنده می کند و دیدار تو عشق را در دلم به ارمغان می آورد.

ایمانم از دعای توست وخدایم را از زبان تو شناخته ام ، عبادت را تو به من آموخته ای ، مادر! ای الهه مهر.

تو گلی خوشبو از بهشت خدایی که گلخانه دلم از عطرتو سرشار است ، از تبار فاطمه ای وگویی وجود تو را با مهر فاطمه سرشته اند پس همیشه دعایم کن چراکه دعایت سرمایه فردای من است.

... مادرم ! به پاس آنچه به من داده ای ، به ستایش محبتهای بی اندازه ات ، و به وسعت همه خوبیهایت دوستت دارم.....

مادر مهربانم....

هرگز صدای مهربانت را که هر شب برایم لالائی می خواند فراموش نمی کنم، همان صدای قشنگی که حالا نیز به تمام دلتنگی هایم پاسخ می دهد و آغوش گرم و مهربانش را پناهگاه تمام دلتنگی هایم کرده است. 

                           مادر عززززززیزم روزت مبارک

پسر عزیز و دلبندم،بهترینم، قشنگترینم این سومین سالیست که خداوند مهربان با هدیه دادن گوهری چون تو، لیاقت مادر شدن را به من عنایت کرده است ، امیدوارم که بتوانم مادر بسیار خوبی برای عزیز دلم باشم .

عزیز دل مادر، خدا را هزارها مرتبه شاکر و سپاسگذارم بخاطر سلامتی، شادابی و هوش و ذکاوت فرزند عزیزم وبه خاطر تمامی نعماتش.

تواناییهای فیزیکی و ذهنی فرزند دلبندم:

عزیز دلم ، پسر قشنگم کلمات زیادی را میتوانی بگویی اگرچه تلفظ بعضی از حروف هنوز برایت سخت است ولی خدا رو شکر نسبت به یکی دو ماه قبل پیشرفت خوبی داشته ای.

تمامی 32 کارت تصویری آموزشی بن بن بن را میشناسی و تلفظ اکثر آنها را میتوانی بگویی.

کتاب های جلد سخت آشنایی با حیوانات اهلی، آشنایی با اعداد (حیوانات جنگل)، آشنایی با وسایل نقلیه را که برایت میخوانم ، تمامی حیوانات و وسایل نقلیه را میشناسی و درک میکنی  و قادر به تلفظ تعدادی از آنها هستی.

کتاب های می می نی را خیلی دوست داری ، روی پای مامان مینشینی ، مامان برات میخونه و عزیز دلم با دقت گوش میکنی و لذت میبری و تصاویر کتاب رو کامل میشناسی و ازت که میپرسم خوب جواب میدی.

بازی با حلقه هوش و کره هوش را کامل یاد گرفته ای ، حلقه ها را به ترتیب از بزرگ به کوچک می اندازی، در بازی با کره هوش تمامی اشکال هندسی و رنگ های آنها را میشناسی و هر شکل هندسی را در جای مربوط به خودش به داخل کره می اندازی و در نهایت که تمام ده شکل هندسی را درست به داخل کره انداختی من و مامان جون به همراه خودت که همگی از هوش و ذکاوت و توانایی عزیز دلم خوشحال هستیم دست میزنیم ، آفرین و ماشاالله میگیم ، هورا میکشیم و کلی تشویقت میکنیم.

پازل حیوانات مزرعه را که شامل 6 حیوان اهلی (گاو - اسب - گوسفند - سگ - جوجه و خروس) است و هر حیوان دارای 4 تکه است که جمعا 24 تکه می شود را از حدود یکماه قبل از سال جدید با عزیز دلم شروع کرده ایم که پیشرفتت واقعا عالیست ، ابتدا با اسب شروع کردیم ، اسب را که یاد گرفتی ، گاو را هم اضافه کردم وبا هشت تکه اسب و گاو را درست میکردی ، سپس گوسفند را اضافه کردم وبا 12 تکه ، تکه ها را بادقت جدا میکردی وسه حیوان را میساختی و همینطور یکی یکی تا اینکه 6 حیوان کامل شد و اکنون با 24 تکه کار میکنی و با دقت و ظرافت تکه های مربوط به هر حیوان را جدا کرده و 6 حیوان مزرعه را درست میکنی و در نهایت من و مامان جون و عزیز دلم با خوشحالی و شادی دست میزنیم ، آفرین و ماشاالله میگیم ، هورا میکشیم و کلی فرزند باهوشم رو تشویق میکنیم.

خودکار و مداد و دفتر را هم  خیلی دوست داری و خط خطی میکشی ، دایره میکشی ، عاشق دایره هستی و همش میگی دایره دایره دایره البته حرف "ر" رو هنوز خوب تلفظ نمیکنی.

آجره هم داری ولی زیاد با آجره بازی نمیکنی و برایت جذابیت چندانی ندارد.

فعالیت های فیزیکی ات هم خدا رو هزار مرتبه شکر خیلی خوب است ، بدو بدو میکنی ، دست میزنی ، دور خودت میگردی ، توپ بازی میکنی ، با هم قایم موشک بازی میکنیم ، بیرون میریم.

خدای مهربان را به خاطر تمامی نعماتش شاکر و سپاسگذارم.

خداوندا نگهدار فرزند عزیزم باش و بهترین های زندگی را نصیب و روزیش فرما.

خداوندا به فرزند دلبندم عمری بسیار طولانی توام با عزت و سلامتی و خوشبختی و نسلی سالم و صالح عنایت فرما. آمین بحق رب العالمین.

اینجا هم عکسهای عید رو برای عزیز دلم میذارم.

مامان فدات بشه الهی پسر قشنگ و عزیزم

 

 

 

صاحب قرآن حافظ و نگهدارت باشد حسین عزیز و قشنگم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسرعزیزم، تحویل سال 95 ساعت 8 صبح بود ومادرجون با وجود کسالت و بیماری که اصلا حال خوبی نداشت به عشق نوه عزیزتر از جانش به هر سختی ای که بود بلند شد و کنارسفره نشست.

مریضی و بیحالی مادرجون تو عکس ها مشخصه.

خداوندا به مادرعزیزم شفا وسلامتی عنایت کن و سایه پر مهر و عطوفتش را سالهای سال بالای سر من و فرزندم حفظ کن.

آمین بحق رب العالمین

 


 

 

الهی قربون این معصومیتت بشم پسر عزیزم ، جانم ، نفسم

 

پسندها (3)

نظرات (0)