حسین عزیزمحسین عزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 14 روز سن داره

حسینم معجزه مقدس الهی وهدیه ناب پروردگار

لالایی های مامان

1394/5/5 10:44
نویسنده : مامان
546 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزدردونه مامان   سلام یکی یه دونه مامان

پسر قشنگ وعزیزم هرلحظه که تورومیبینم ایمانم به قدرت وعظمت

خدابیشتروبیشترمیشه،توآینه خدانمای منی بهترینم،عزیزترینم.

مادر دورت بگرده،مادر فدات بشه الهی، مادربلاگردونت بشه الهی پسرناز وقشنگم.

پسرعزیزوقشنگم دوستت دارم خیلی خیلی خیلی زیاد،توهیچوقت نمیتونی بفهمی

که مامان چقدردوستت داره،هردم و بازدمم فقط وفقط به عشق توست،تو تمام

زندگی من شده ای،حتی لحظه ای نمی شود که به غیرتو فکرکنم،تمام

فکرم،ذهنم،روحم فقط متعلق به توست. سرکارکه هستم لحظه شماری می کنم

که زودتربرم خونه وپسرعزیزم روببینم،صبحها که سرکارم خیلی دلم برات تنگ

میشه،عکس قشنگت روی دستکتاپ کامپیوتر جلومه،بعضی وقتا اینقدر غرق

تماشات میشم که هیچی ازمحیط اطرافم نمی فهمم،حتی گاهی شده همکارم

صدام زده ومن نفهمیدم،جسمم اینجا ولی روحم پیش توست خوشکلم،نفسم.

باذره ذره وجودم تاعمق بینهایت دوستت دارم پاک وبی آلایش درحدتمام وکمال.

کلمات چقدرکوچک وناتوانند برای ابراز عشق ودوست داشتن من به پسرعزیزو قشنگم.

زمانی به بابایی خدابیامرز ابراز عشق وعلاقه میکردم ،بهم میگفت بذار مادر

بشی،اون موقع عشق واقعی رودرک ولمس میکنی،اون موقع دیگه تمام دنیات

میشه بچه ات وهیچکس دیگه توزندگیت وتوقلبت قابل مقایسه با بچه ات نیست.

واقعاراست میگفت تمام قلبم و روحم متعلق به توست عزیز دلم وهیچکس قابل

مقایسه باتو نیست.بی انصافی نباشه مامان بزرگی عزیز هم خیلی برام عزیزه،

خیلی خیلی دوستش دارم،خیلی بهش مدیونم،خیلی خاطرش برام عزیزه. بعد ازتو

خیلی زیاد دوستش دارم، حتی تصورش برام محاله که روزی مارو تنها بذاره.خدا رو

به عزت وجلالش قسمش میدم که سایه پرمهر وعطوفتش رو سالهای سال بالای سر ماحفظ کنه.

نفسم، عزیزم،حتی برای مامان بزرگی مهربون هم توعزیزتر ازمنی، تو رو ازمن که

دخترش هستم بیشتر دوست داره. 

ماشاالله هزارماشاالله روزبه روزعزیزتروشیرین ترمیشی،روزبه روزتواناییهات داره

بیشترمیشه،راه رفتنت خیلی خوب شده،ازروی موانع کوچک میتونی ردبشی،کم

کم داری انداختن درست حلقه های هوش رویادمیگیری،آب بازی روخیلی دوست

داری وازهمه بیشتربیرون رفتن روخیلی دوست داری.

اینجامیخوام چندتاازلالایی هایی روکه من ومامان بزرگی شبهابرات میخونیم برات بذارم.

 

لالالالاگلم لالا                  عزیزوخوشکلم لالا

لالالالا گلم باشی             توآروم دلم باشی

 

لالالالا لالاش میاد             عزیزمن خوابش مییاد

لالالالا  لالا داره                عزیزم خواب نازداره

لالالالا تو لالا کن               دل مادر تسلا کن

 

لالالالا  لالاجونم لالاعمرم        لالا کن طفل معصومم

 

لالالالا گل لاله                  پلنگ درکوه چه میناله

پلنگ پیردل خسته             که مادر دل به توبسته

 

لالالالا گل سوسن            سرت بالا لبت بوسم

لبانت بوی گل میده           که بامن گفتگومیده

 

لالالالا گل یاسه                عزیزم بندرعباسه

عزیزم رفته هل چینی        مییاره قند دارچینی

 

لالالالا گل زیره                 عزیزمن به خواب میره

 

لالالالا گل چایی              تونینی خوشکل مایی

همه خوابن توبیداری        همه مستن توهوشیاری

 

لالالالا   لالالالا                عزیزم میبرم ملا

چی میخونه کلام الله        کلام الله توپیرش کن

خط قرآن نصیبش کن

 

لالالالا  لالالاچه               که مرغ اومدلب باغچه

دوتخم کرده برابچه           یکی گوهر یکی جوهر

یکی دامادپیغمبر              که پیغمبردعامیکرد            علی ذکرازخدا میکرد

 

لالالالا  لالالایی               برلولوی صحرایی

برولولو چه میخواهی       برولولو جهنم شو            بروپیش مرگ طفلم شو

 

لالالالا گل نازم               توهستی محرم رازم

لالالالا گل لاله               عزیزم شبنم وژاله

 

لالالالا گل سوسن          بپوشم برتنت پیرهن

زگلبرگ گل شبدر           تویی دلگرمی مادر

 

لالالالا  گل نازم توهستی       کلام شعر و آوازم تو هستی

لالالالا  تویی آروم جونم          توهستی کودک شیرین زبونم

لالالالا بخواب بر دومن من       گل لاله گل ریحان وشبنم

لالالالا بخواب ای نازنینم         بخوابی من به بالینت نشینم

 

لالالالا گل چایی                     تو نینی خوشکل مایی

چه شیرینی عزیز من              مگه قند و مربایی

به زنبور عسل گفتم                نیاد اینجا گلم خوابه

اگه ویزویز کنه امشب             گلم راحت نمی خوابه

 

لالالالا  لالالالا                        که وقته خوابته حالا

ببین پلکات چه سنگینن           نمی تونن بیان بالا

خوابای خوب وخوش دارن      میان از اون ور دنیا

خواباتو خوب تماشا کن          برای ما بگو فردا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان خدیجه
5 مهر 94 11:27
سلام لالایی میخواستم کپی کنم نتونستم برام میفرستی برای دخترم بخونم ممنون
مامان
پاسخ
سلام لالالالا گلم لالا عزیز و خوشکلم لالا لالالالا گلم باشی که آروم دلم باشی لالالالا گل سوسن بپوشم بر تنت پیرهن زگلبرگ گل شبدر تویی دلگرمی مادر لالالالا گل نازم تو هستی کلام شعر و آوازم تو هستی لالالالا تویی آروم جونم تو هستی کودک شیرین زبونم لالالالا بخواب بر دومن من گل لاله، کل ریحان و شبنم لالالالا بخواب ای نازنینم بخوابی من به بالینت نشینم لالالالا لالالایی تو نینی خوشکل مایی چه شیرینی عزیز من مگه قند و مربایی به زنبور عسل گفتم نیاد اینجا، گلم خوابه اگه ویزویز کنه امشب گلم راحت نمی خوابه لالالالا گل لاله پلنگ در کوه چه می ناله پلنگ پیر دل خسته که مادر دل به تو بسته لالالالا گل سوسن سرت بالا لبت بوسم لبانت بوی گل میده که با من گفتگو میده لالالالا لالالالا عزیزم میبرم ملا چی میخونه کلام الله کلام الله تو پیرش کن خط قرآن نصیبش کن لالالالا لالالایی برو لولوی صحرایی برو لولو چه میخواهی برو لولو جهنم شو بو پیش مرگ طفلم شو لالالالا لالالالا که وقته خوابته حالا ببین پلکات چه سنگینه نمیتونن بیان بالا خوابای خوب و خوش دارن میان از اونور دنیا خواباتو خوب تماشا کن برای ما بگو فردا